Fitness schema vrouw - buik billen benen - afvallen & spiermassa

Ben jij op zoek naar een goed fitness schema vrouw om de buik, billen en benen te trainen?

Lees dit artikel dan snel verder, want hier vind je een gratis vrouwen fitnessschema voor afvallen en spiermassa.

Fitness schema vrouw - buik billen benen

Dit fitness schema vrouwen spiermassa & afvallen bestaat uit 3 trainingen in de week.

Je doet zowel krachttrainingen als cardiotrainingen.

Op deze manier kun jij mooi vrouwelijk gevormde spieren kweken en tegelijkertijd ook nog afvallen.

Bij het maken van dit schema ben ik er vanuit gegaan dat je lid bent van een sportschool.

Op deze plek heb je namelijk de beschikking over het beste materiaal om snel een strak lichaam te creƫren.

Of je nu een beginner bent of een gevorderde, in de sportschool vind je het juiste materiaal.

Thuis trainen kan natuurlijk ook altijd, maar dat kost meer moeite en je beschikt vaak niet over het juiste fitnessmateriaal.

Tot slot is dit schema zowel voor beginners als voor de wat meer gevorderde sporter.

Maandag - nadruk op de benen, borst en schouders

  • Plank - 2 sets zo lang mogelijk volhouden

Opmerkingen: neem 1 tot 1,5 minuut rust tussen de sets.

Cardio gedeelte

15 tot 30 minuten crosstrainer.

Houd een hartslag van gemiddeld 60% van jouw maximumhartslag aan.

Woensdag - nadruk op de buik en rugspieren

  • Crunches - 3 sets van 12-15 herhalingen

Opmerkingen: neem 1 tot 1,5 minuut rust tussen de sets.

Cardio gedeelte

15 tot 30 minuten fietsen.

Houd een hartslag van gemiddeld 60% van jouw maximumhartslag aan.

Vrijdag - Nadruk op de billen

  • Crunches - 2 sets van 12-15 herhalingen

Opmerkingen: neem 1 tot 1,5 minuut rust tussen de sets.

Cardio gedeelte

15 tot 30 minuten crosstrainer.

Houd een hartslag van gemiddeld 60% van jouw maximumhartslag aan.

Fitness schema vrouw afvallen tips voor beginners

Naast de fitnesstrainingen is het om af te vallen ook zeer belangrijk om op jouw voeding te gaan letten.

Je kunt namelijk nog zo hard trainen als je wilt, maar als je vervolgens alles eet wat los en vast zit, dan zul je veel minder snel resultaat boeken.

Let daarom goed op jouw voeding.

Probeer bijvoorbeeld wanneer je wilt afvallen eens om 10% of 20% minder te eten op een dag.

Koop daarnaast ook gezonde voedingsproducten, want door al die harde trainingen heeft het lichaam goede brandstoffen nodig om te herstellen.

Tot slot

In dit artikel heb jij een goed fitness schema vrouw - buik, billen en benen schema kunnen vinden.

Ik hoop dat je er veel aan hebt gehad.

Veel succes met het vormen van jouw ideale lichaam!

Deel deze super informatie met je vrienden!