7 droog trainen vrouw en man tips voor snel resultaat!

Ben jij ook op zoek naar droog trainen vrouw en man tips om zonder veel moeite jouw droomfysiek te bereiken?

Dan ben jij op deze pagina op het juiste adres!

Ik geef je namelijk 7 tips om snel een strak en gespierd lichaam te krijgen.

Deze droog trainen tips werken zowel voor vrouwen als voor mannen.

Laten we snel beginnen.

Wat is droog trainen eigenlijk?

Droog trainen is niets anders dan het overtollige vetlaagje op jouw lichaam kwijt raken, zodat de spieren beter zichtbaar worden.

Hierdoor krijgt jouw lichaam een veel mooiere atletische vorm en zit je letterlijk beter in jouw vel.

1. Zorg voor een goed trainingsschema

Je krijgt een strak lichaam niet cadeau en je zal er dus moeite voor moeten doen.

Een goed droog trainen schema bestaat uit meerdere trainingen per week, want anders zal je niet snel jouw doel bereiken.

Als je bijvoorbeeld maar één keer in de week zou trainen, dan zou het te lang duren om een zichtbaar resultaat te krijgen.

Je moet hierbij denken aan minimaal 3-4 trainingen in de week, maar het liefst nog meer.

Ook doe je er verstandig aan om zowel krachttrainingen als cardiotrainingen te doen, want deze combinatie van trainingen versterken het vetverbrandingsproces in het lichaam.

2. Let op je voeding!

Iedereen kent het gezegde wel dat elk pondje door het mondje gaat.

En daar is ook niets aan gelogen.

Je kunt trainen wat je wilt, maar als je te veel en ongezonde dingen eet, dan zal je niet spoedig resultaat zien.

Sterker nog je hebt de kans om nog dikker te worden. Hoeveel je ook sport.

Zorg daarom voor een professioneel droog trainen voeding schema.

Deze kan je zelf maken aan de hand van goede voorbeelden op het internet of beter nog door een professionele personal trainer of diëtist op laten stellen.

Dan weet je zeker dat het droog trainen eetschema op jouw unieke lichaam en eetgewoontes is afgestemd.

Ook zijn er op internet genoeg droog trainen recepten te vinden, die ook nog eens erg gezond zijn.

3. Drink water in plaats van frisdranken

Veel mensen zijn verslaafd aan allerlei soorten frisdranken.

Ik weet dat het lekker is, maar de meeste personen weten niet dat deze overheerlijke drankjes boordevol calorieën zitten.

Hierdoor krijg je al snel veel te veel calorieën op een dag binnen, waardoor het afvallen veel moeilijker zal gaan.

Neem daarom water in plaats van frisdranken, want water bevat namelijk geen calorieën.

Ook is water nog eens erg gezond voor jouw lichaam, want het lichaam heeft water nodig om goed te kunnen functioneren.

Zo sla je twee vliegen in een klap!

Voeg daarom water toe in jouw droog trainen protocol.

4. Zorg voor minder stress in jouw leven

Stress staat er om bekend dat je sneller ongezonder gaat eten.

Wanneer je namelijk gestrest bent, dan grijp je nu eenmaal sneller naar snoep en andere ongezonde producten.

Ook kun je zogenaamde vreetbuien krijgen, waardoor je al het harde werk dat je in de sportschool gedaan hebt al snel teniet kan doen.

Zorg daarom voor minder stress in jouw leven en je zal zien dat het droog trainen schema veel gemakkelijker vol te houden is.

5. Doe aan intermittent fasting

Intermittent fasting is een goede manier om vet te verbranden.

Deze methode is niets anders dan af en toe een dagdeel helemaal niks te eten en alleen water te drinken.

Hierdoor worden de energie- en vetreserves van het lichaam aangesproken, want het lichaam krijgt nu immers geen voedingsstoffen van jouw normale voeding binnen.

Hierdoor wordt het vetverbrandingsproces van het lichaam actief aangesproken en zullen de overtollige vetrandjes spoedig van jouw lichaam verdwijnen.

6. Plan af en toe een cheat day in

Plan 1 keer in de week een cheat day in tijdens jouw droog trainen voedingsschema.

Zo houd je het strenge dieet en trainingsregime veel langer vol, dan wanneer je 7 dagen in de week je strikt aan het droog trainen voedingsschema houdt.

Maak het op die dag ook weer niet te gek, maar eet gewoon waar je heel de week al lekkere trek in had.

Zie het maar als een beloning voor de 6 dagen waar jij je netjes aan het voedingsschema gehouden hebt.

7. Gebruik droog trainen supplementen

Nee, ik heb het hier niet over de agressieve vetverbranders waar jij je heel akelig bij kunt gaan voelen.

Ik heb het hier over eiwitshakes en multivitaminen.

Een eiwitshake is ideaal om te nemen direct na het trainen.

Zo herstellen jouw spieren sneller en heb je ook nog eens minder snel een honger gevoel.

Ook is het aan te raden om een goede multivitamine te nemen, want bij het droog trainen schema ben je heel de week intensief aan het sporten en eet je wat minder dan normaal.

Een multivitamine is dan een goede toevoeging om de vitamines en mineralen weer aan te vullen in jouw lichaam.

Zo blijf je heel de dag vitaal en krachtig!

Is er een verschil tussen droog trainen voor vrouwen en mannen?

Het droog trainen protocol voor vrouwen en mannen is in principe grotendeels hetzelfde.

Vrouwen zullen er echter vaak wat meer moeite voor moeten doen, omdat het lichaam van vrouwen nu eenmaal de neiging heeft om meer vet vast te houden.

Vrouwen hebben namelijk een hoger vetpercentage dan mannen nodig om goed te kunnen blijven functioneren.

Dat is gewoon een natuurlijk proces. Ga daar dus niet tegen vechten als vrouw en geef het de tijd.

Droog trainen is voor mannen dus iets gemakkelijker te bewerkstelligen dan voor vrouwen.

Tot slot

In dit artikel heb je 7 snel droog trainen tips voor vrouwen en mannen kunnen lezen, zodat ook jij jouw droomfysiek binnen een mum van tijd kan bereiken!

Veel succes en plezier met het trainen!

Deel deze super informatie met je vrienden!